Logo del repository
  1. Home
 
Opzioni

L'educatore come tutore intenzionale di resilienza. Riflessioni pedagogiche a partire da una ricerca su un gruppo di bambini nascosti sopravvissuti alla Shoah

MILANI, PAOLA
•
M. IUS
2010
  • journal article

Periodico
STUDIUM EDUCATIONIS
Archivio
http://hdl.handle.net/11368/3003027
Diritti
metadata only access
Soggetti
  • resilienza

  • sviluppo infantile

google-scholar
Get Involved!
  • Source Code
  • Documentation
  • Slack Channel
Make it your own

DSpace-CRIS can be extensively configured to meet your needs. Decide which information need to be collected and available with fine-grained security. Start updating the theme to match your nstitution's web identity.

Need professional help?

The original creators of DSpace-CRIS at 4Science can take your project to the next level, get in touch!

Realizzato con Software DSpace-CRIS - Estensione mantenuta e ottimizzata da 4Science

  • Impostazioni dei cookie
  • Informativa sulla privacy
  • Accordo con l'utente finale
  • Invia il tuo Feedback