Logo del repository
  1. Home
 
Opzioni

Tre domande a Giuseppina Scavuzzo

giuseppina scavuzzo
2021
  • journal article

Periodico
STOAÌ€
Abstract
Il disegno come pratica didattica, del conoscere e del far conoscere, attraverso il racconto di alcune esperienze didattiche
Archivio
http://hdl.handle.net/11368/3007335
Diritti
closed access
license:copyright editore
FVG url
https://arts.units.it/request-item?handle=11368/3007335
Soggetti
  • Disegno architettonic...

  • progettazione archite...

  • didattica dell'archit...

google-scholar
Get Involved!
  • Source Code
  • Documentation
  • Slack Channel
Make it your own

DSpace-CRIS can be extensively configured to meet your needs. Decide which information need to be collected and available with fine-grained security. Start updating the theme to match your nstitution's web identity.

Need professional help?

The original creators of DSpace-CRIS at 4Science can take your project to the next level, get in touch!

Realizzato con Software DSpace-CRIS - Estensione mantenuta e ottimizzata da 4Science

  • Impostazioni dei cookie
  • Informativa sulla privacy
  • Accordo con l'utente finale
  • Invia il tuo Feedback