Logo del repository
  1. Home
 
Opzioni

Climi relazionali differenziati in situazioni di gioco simbolico e di gioco libero

BORTOLOTTI, ELENA
•
Czerwinsky L.
•
Zanon F.
1997
  • book part

Abstract
Il presente contributo tratta il ruolo dell'insegnante nel promuovere il gioco simbolico nella scuola dell'infanzia.
Archivio
http://hdl.handle.net/11368/2626692
Diritti
metadata only access
Soggetti
  • gioco simbolico

  • età 3-6 anni

Visualizzazioni
3
Data di acquisizione
Apr 19, 2024
Vedi dettagli
google-scholar
Get Involved!
  • Source Code
  • Documentation
  • Slack Channel
Make it your own

DSpace-CRIS can be extensively configured to meet your needs. Decide which information need to be collected and available with fine-grained security. Start updating the theme to match your nstitution's web identity.

Need professional help?

The original creators of DSpace-CRIS at 4Science can take your project to the next level, get in touch!

Realizzato con Software DSpace-CRIS - Estensione mantenuta e ottimizzata da 4Science

  • Impostazioni dei cookie
  • Informativa sulla privacy
  • Accordo con l'utente finale
  • Invia il tuo Feedback