Logo del repository
  1. Home
 
Opzioni

L’efficacia delle strategie tutoriali nell’apprendimento del ragionamento diagnostico: studio quasi sperimentale

PALESE, Alvisa
•
Brugnolli A
•
Vidotti C
altro
Saiani L.
2005
  • journal article

Periodico
TUTOR
Archivio
http://hdl.handle.net/11390/857264
Diritti
metadata only access
Visualizzazioni
4
Data di acquisizione
Apr 19, 2024
Vedi dettagli
google-scholar
Get Involved!
  • Source Code
  • Documentation
  • Slack Channel
Make it your own

DSpace-CRIS can be extensively configured to meet your needs. Decide which information need to be collected and available with fine-grained security. Start updating the theme to match your nstitution's web identity.

Need professional help?

The original creators of DSpace-CRIS at 4Science can take your project to the next level, get in touch!

Realizzato con Software DSpace-CRIS - Estensione mantenuta e ottimizzata da 4Science

  • Impostazioni dei cookie
  • Informativa sulla privacy
  • Accordo con l'utente finale
  • Invia il tuo Feedback