Logo del repository
  1. Home
 
Opzioni

Percorsi della luce. Spunti per la progettazione di unità di apprendimento

2008
  • Controlled Vocabulary...

Editore
Cavaggioni, Giuliana
Abstract
Seguono le presentazioni schematiche delle schede utilizzate dal gruppo di insegnanti per le discussioni preparatorie alla progettazione del lavoro nelle classi. Come già osservato nella prefazione, né i contenuti di queste schede né l'ordine in cui sono state analizzate hanno avuto carattere prescrittivo nella fase di progettazione e nella successiva implementazione in classe. Following are the schematic presentations of the cards used by the group of teachers for preparatory discussions to design work in the classes. As noted in the preface, neither the contents of these tabs nor the order in which they were analyzed had a prescriptive character in the design phase and in the subsequent implementation in the class.
Archivio
http://hdl.handle.net/10077/2973
Diritti
open access
Soggetti
  • Didattica della fisic...

  • Physics Didactics

Visualizzazioni
5
Data di acquisizione
Apr 19, 2024
Vedi dettagli
google-scholar
Get Involved!
  • Source Code
  • Documentation
  • Slack Channel
Make it your own

DSpace-CRIS can be extensively configured to meet your needs. Decide which information need to be collected and available with fine-grained security. Start updating the theme to match your nstitution's web identity.

Need professional help?

The original creators of DSpace-CRIS at 4Science can take your project to the next level, get in touch!

Realizzato con Software DSpace-CRIS - Estensione mantenuta e ottimizzata da 4Science

  • Impostazioni dei cookie
  • Informativa sulla privacy
  • Accordo con l'utente finale
  • Invia il tuo Feedback